Opel Grandland X: перші враження за кермом

Формально Opel Grandland X з’явився в Росії ще взимку. Представництво марки оголосило ціни, в автосалони до початку весни завезли демонстраційні машини, а найбільш спритні дилери навіть встигли поставити на облік в ГИБДД кросовери для тест-драйву. Тоді ж я мав намір порівняти цю модель з співплатформним Peugeot 3008. Але тут трапилося самі знаєте що. В результаті постачання машин з Німеччини довелося терміново скасовувати, а тестові машини, що опинилися на вимушеному простій, – продавати. Так замість старту продаж вийшов фальстарт. Повторний запуск кросовера було перенесено на осінь. Через що інтрига – наскільки сильно Grandland X для російського ринку відрізнятиметься від європейської версії, яку ми тестували ще в минулому році – неабияк підтягнулася.

Але тепер всі карти розкриті, і ми можемо констатувати: технічно кросовер «євротест» нічим не відрізняється від «ростесту». Налаштування підвіски, дорожній просвіт, антикорозійний захист кузова або калібрування блоку керування двигуном однакові для всіх “Грандлендів”. Можливо, когось це навіть потішить — адже відомо, як, наприклад, деякі «ваговоди» критикують пакет підвіски ДПД (для поганих доріг), який відбивається на комфорті та керованості автомобілів. Тут цього вдалося уникнути. Головне ж відмінність Grandland X для Росії – це відсутність вибору силових агрегатів. Поки автомобіль продається в Росії тільки з 1,6-літровим бензиновим турбомотором потужністю 150 л.с. в парі з автоматом, хоча пізніше обіцяють підвезти дизель. А ще кросовер для нашого ринку оснащується «зимовим пакетом», куди входить обігрів лобового скла, керма і заднього ряду сидінь — для Peugeot 3008 він, до речі, недоступний.